en fullspäckad vecka

Ber om ursäkt för en verkligen urusel uppdateringsvecka.
Har dock bra ursäkter för att inte ha bloggat. Har haft fullt upp med jobbsökande, dop, dans, jobb, plugg  + att min mage är jättejobbig!
Nu ska jag dock försöka blogga lite oftare!
Var och fikade med Denise igår förresten, det var mysigt, det var verkligen roligt att ses igen!
Nu ska jag snart åka till stan för dansträning med uppvisningsgruppen och sen ska jag och Tea på bio (Remember me) jag hoppas den är lika bra som jag tror att den är!
MICHAELA LÖFQVIST! Jag har sett klart Grey's nu och är desperat efter säsong 4! Galet bra är serien alltså!
Vi hörs!
/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu