Grey's och muffins

Herregud vad trött jag var igårkväll! Var på skolan hela dagen och efter det var jag helt slut, min mage och mitt huvud gjorde ooont! Jag känner mer och mer för varje dag att det var ett klokt val att plugga på distans! Efter att ha svoit i 13 timmar så har jag spenderat dagen framför Grey's och nu håller jag på att baka muffins, hallon med mörk choklad och choklad med banan-muffins blir det! :D
Tove har förresten lärt att vända på sig idag, från mage till rygg. Hon är så duktig lillgumman min. Har jag förresten berättat att jag ska vara gudmor till henne? Jag är så glad! :D
Nu ska jag äta lite muffins och se på ännu lite mer Grey's innan jag åker till stan!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu