händeserika 24-timmar

Har haft ett minst sagt händelserikt dygn. När jag skulle gå och lägga min igårkväll fick jag så himla ont i magen, tog medicin men det släppte inte. Trodde jag skulle behöva åka in på akuten igen men jag försökte verkligen vänta ut medicinen och hoppas på att det skulle släppa. Vid 01.00-01.30 somnade jag och vaknade vid 05.30 och kunde inte somna om. Vid 06.50 ringde det från jobbet och dom frågade om jag kunde jobba. Det var så himla länge sen jag jobbade så det var klart att jag sa ja. Det gick riktigt bra faktiskt, var väldigt trött, skakig och yr på förmiddagen men på eftermiddagen gick det bättre. Nu ska jag även få jobba torsdag, lördag och söndag. Känns roligt att vara tillbaka igen :)
Nu ska jag plugga hela kvällen, har två uppgifter som ska vara inne på söndag!
Ha de bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu