kalas

Hade en superskoj kväll igår, var först hos Veronica och spelade spel och sedan for jag, Linda och Per till stan en sväng. Superskoj var det iaf, tack för kvällen! :)
Nu sitter jag här och är lite bitter över att jag inte har något att ha på mig ikväll då jag ska på Emilias födelsedagsfest. Får gå igenom garderoben en gång till.
Nu blir det lite plugg och sedan ska jag fixa iordning mig inför ikväll.
Anna har förresten skickat supersöta bilder på lillgumman min och jag saknar henne redan. Det är dock nästan en hel vecka tills dom kommer hem igen :(
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu