Ny bloggdesign

Har bytt bloggdesign (igen)
Skrolla ner och kolla längst ner på sidan, tycker den var lite rolig ;)
Är hemma från skolan idag, vaknade och hade så himla ont i magen, har även haft ont i natt!
Får se om jag kanske åker ner tills vi börjar på eftermiddagen, vi ska ha en diskussionsuppgift och är man inte med måste man skriva ett arbete istället och det orkar jag verkligen inte!
Ska skriva ett inlägg lite senare om mina flyttplaner, längtar så tills hösten. Det kommer bli så bra! :)
Hörs sen!
/Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Ja! Tack för att du rekommenderade mig henne Sara! <3 Du har gjort mitt hår lycklig!

Och förresten, gud så roligt att du ska flytta ner hit till oss igen! Så glad jag blir! <3

2010-04-28 @ 09:29:57
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, det känns verkligen superroligt! Jag längtar! :)<3

2010-04-28 @ 21:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu