Söndag

Har precis ätit frukost, ska snart ut i det fina vädret. Det bästa med att det är så bra väder är att det går snabbare tills att snön försvinner och det blir sommar.
Igårkväll var vi hos farmor och farfar och åt middag och spelade kort, det var en riktigt mysig kväll.
Idag måste jag verkligen försöka plugga, har en hög som väntar på mig men jag har ingen lust alls att ta tag i den.
Lägger upp en bild på mig och Viktor från balen för att jag längtar så kopiöst till sommaren och värmen kommer!
Ha det bra!
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu