Tisdag

Nu ska jag berätta om mina flyttplaner!
Ska nog mest troligt börja sjusköterskeutbildningen igen till hösten och då flyttar jag nog ner till Hamngatan (ett av studentboendena i stan.) Då blir jag och Michaela grannar wihoooooo! :D
Om jag inte hittar något billigare alternativ så blir det nog så.
Ser så mycket fram emot att kunna umgås mycket mer med tjejerna och även kunna börja träna på Friskis!
En nackdel är ju dock att det blir så långt till Tove, hur ska jag klara mig utan mitt charmtroll på veckorna? Hon får komma och bo hos mig helt enkelt tycker jag! :)
Jag hoppas bara det blir bra med utbildningen den här gången, jag tror och hoppas på det i alla fall!
Nu ska jag käka karras och se på tv:n, imorgon väntar jobb.
Måste förresten även berätta om mitt roliga möte jag hade idag med min datalärare, men det får bli imorgon!
/Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Det är dig jag har att tacka för att jag hittade till Rut & Karl, Sara! Mitt hår är lyckligt tack vare dig! Yay!

Och förresten, så roligt att du flyttar ner hit till oss igen! <3

2010-04-28 @ 09:32:31
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Emma

hahah samma här! Den är så härlig!

2010-05-02 @ 15:31:40
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu