Barnvakt <3

Hej mina vänner!
Det blev ingen fika med Emmelie idag, tråkigt men det är ju bra att vi ses snart iallafall.
Nu på eftermiddagen har jag varit barnvakt till Tove i några timmar.
Sötnosen har varit så glad, nu ligger hon och sover efter att ha ätit lite mat.
Idag är det riktigt tråkigt väder här hemma. Det har regnat nästan hela dagen. Jag tycker så synd om dom som har semester nu, det har ju varit så tråkigt väder i flera veckor känns det som.
Jag längtar bara mer och mer tills jag ska flytta, jag känner bara hur jag vill bygga ihop alla saker jag köpte igår och få inreda. :)
Nu ska jag gå och titta till lillgumman! <3
Vi hörs /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu