Friskis

Godmorgon!
Snart ska jag sätta mig på bussen och åka in mot stan för att träffa Emma! Vi ska gå en sväng på stan och jag ska inhandla nya träningskläder. För tro det eller ej mina vänner, JAG ska börja på Friskis inom en snar framtid. Det trodde ni inte va? haha!
Nej men allvarligt talat så ska det faktiskt bli skönt att börja träna, och då vi dessutom är flera som följs åt så känns det mycket roligare och jag lär bli mer pepppad att gå dit!
Nu är ju bara frågan hur det ska gå med mina otroligt dålia koordinationsförmåga? Jag kan nämnligen inte göra både ben och armrörelser samtidigt, men det kanske löser sig med tiden ;)


http://www.pause.se/wp-content/uploads/2009/03/friskis_o_svettis.gif

Hoppas ni får en bra dag! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu