Heja, heja, heja Modo

Ikväll ska jag och mamma åka ner och kolla på när Modo spelar träningsmatch mot Luleå. Det känns roligt att säsongen snart drar igång igen och jag är riktigt sugen på säsongskort faktiskt!
Jag hoppas verkligen att det går bra för Modo i år och att de nya spelarna får fart på laget. Jag tycker dock att det är rätt surt att Zuccarello lämnat Modo, men man förstår ju att han har högre ambitioner och han lär ju göra succé i NHL.
Jag känner mig riktigt laddad inför den här säsongen! Jag förstår dock inte riktigt hur jag kan ha blivit så hockeyintresserad? När jag var mindre tyckte jag att det var pest och pina då mamma ville att vi skulle se hockeyn på tv:n. Nu går vi istället på matcherna tillsammans, så jag kanske har det i generna? Jag måste dock medge att min mor är mycket mer intresserad än jag, hon blir kanske bara liiiite för inne i spelet ibland, haha!

http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedia/archive/00242/GULDHJ_LTARNA_242650w.jpg
Se till att göra en favorit i repris nu Modo och ta hem Sm-guldet den här säsongen!

Ha de bra! /Sara
Kommentarer
Postat av: Mamma

jag förstår inte riktigt vad du menar. Lugn, sansad och saklig är mina ledord när det gäller hockey!

2010-08-22 @ 13:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu