Hösten är här

Nu är hösten verkligen är på riktigt! Termometern visar 10.7 grader och det blåser riktigt kallt.
Jag har idag förundrats över hur jag kan tycka att det är så härligt att bara vara hemma ensam och göra ingenting. Tidigare i år innan jag började sommarjobba var jag så otroligt otålig och frustrerad över att bara sitta hemma hela dagarna. Nu har jag ju dock bara varit hemma i 1½ vecka så det kan ju hinna ändras innan jag börjar plugga men just nu känns det bara så himla härligt. Jag har ju även turen att få jobba lite extra lite nu och då så det kanske också gör att rastlösheten försvinner lite.
Idag har jag i alla fall försökt att förbereda mig lite för hösten med allt vad det innebär (flytt, plugg, träning, mörkret som kommer så småningom). Jag har letat efter lite träningskläder på internet, lite inredningsgrejer till läggan och även fixat in lite bra musik på min Ipod. Musik måste jag ha för att överleva höstmörkret och kylan.
Så här sitter jag framför en nytänd brasa med en kopp te, kalendern och ipoden för att försöka organisera hösten så bra det går!
Jag måste även tillägga att hösten bär med sig massor av bra saker även fast det är mörk och kallt. Hösten betyder att alla kommer tillbaka till Ö-vik och allt känns som vanligt igen! Ikväll kommer bästa Michaela tillbaka igen! Det ska blir så oerhört roligt att ses igen! :)


Te, kalender och Ipod! :)


Hoppas ni har det bra /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vännen! Visst blev det bra? Är så nöjd! Jag köpte min på exklusivvardag.se men sök bara väggtexter på google så hittar du många bra sidor att beställa ifrån. Finns så mycket fint!

Pusss <3

2010-08-26 @ 15:48:51
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Hej Sara! :D

2010-08-26 @ 16:17:07
URL: http://isawsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu