Ikea

Imorgon ska jag, mamma och Anna på Ikea och jag ska handla grejer till lägenheten!
Ska köpa några bokhyllor, två bord, gardiner, badrumsgrejer, speglar, en lampa, en hylla till toan osv. Det ska bli så roligt att åka, det var så länge sen jag var på Ikea.
Idag har jag färgat håret mörkare, blev riktigt nöjd. Ska lägga in en bild när jag fixat håret ;)
Nu åker jag snart iväg och jobba kväll. De här sommarperioderna har verkligen gått jättesnabbt, jag har bara sex arbetsdagar kvar.
Imorgon får jag eventuellt träffa Emmelie också, hoppas det blir så, skulle vara jätteskoj! :)
Tänkte lägga in lite bilder på det jag ska köpa imorgon.

LACK Sidobord vit Längd: 55 cm Bredd: 55 cm Höjd: 45 cm  LACK Soffbord vit Längd: 90 cm Bredd: 55 cm Höjd: 45 cm
Borden!

EXPEDIT Bokhylla vit Bredd: 79 cm Djup: 39 cm Höjd: 149 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg  EXPEDIT Hylla vit Bredd: 44 cm Djup: 39 cm Höjd: 185 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg
Bokhyllorna, ska köpa en av den vänstra och två av den högra.

KRABB Spegel  Bredd: 20 cm Höjd: 160 cm Antal i förpackning: 2 styck
Speglarna!

HEDDA BLAD Gardinpar svart, vit Längd: 250 cm Bredd: 145 cm Vikt: 0.70 kg
Svartvita gardiner!


BOASJÖ Badrumsset 5 delar
Badrumsgrejer i porslin.


Det var några av sakerna jag ska köpa. Alla bilder är från tagna från Ikea.se.
Lägenheten kommer bli väldigt Ikeainspirerad men jag tycker att det är stilrent och fint. Så det blir nog superbra.
Nu ska jag ladda inför jobb!

Ha det bra / Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, men samma här! Ska bli så underbart att få träffa er alla. Trots att det faktiskt känns som vi sågs igår, ungefär. Sommaren har ju gått väldigt fort måste jag säga. Jaa, ska bli så kul när du flyttar ner! Då antar jag att du nu är fullt redo för att flytta med tanke på att ni varit på Ikea nu! :D Yay!

Idag ska vi ha kräftskiva, familjen. Mysigt! Ses snart vännen. Kramar <3

2010-08-07 @ 15:32:12
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Sugalskiblog9347

Enjoy your website very much. Good job!

2011-06-06 @ 20:25:11
URL: http://sugalskiblog9347.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu