Jobb, regn och film

Hej mina vänner!
Sitter här framför datorn och äter lunch/middag och laddar inför jobbet. Jag kan inte förstå hur snabbt den här sommaren har gått. Jag har bara fyra arbetsdagar kvar, det känns som att det bara var ett par veckor sen jag började sommarjobbet.


Laddad för jobb!


Hyrde dessa filmer förra veckan.
Alice i underlandet - En bra film men jag blev lite besviken, hade nog lite för höga förväntningar tror jag. Men den var verkligen sevärd.
Allt för min syster - Jättesorglig men fin film om syskonkärlek. Jag har sett filmen en gång förut också och den här rekomenderar jag verkligen. Den här filmen ska jag absolut köpa!
Flickan från ovan - Jättehemsk men bra film. Den var verkligen jättespännande och riktigt bra! Den här rekomenderar jag också!


P.g.a. det dåliga vädret har jag hunnit med massor av filmtittande. Vill ha tillbaka solen och det fina vädret.


Nu ska jag strax åka iväg till jobbet!

Ha de bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu