Sjukan, igen!

Festkvällen hos Emma blev verkligen rolig! Träffade bl.a. tre trevliga killar som jag kommer gå i samma klass som. Känns bra att veta av några man ska gå med iaf då jag kommer in mitt i terminen! :)
Kvällen avslutades dock mindre roligt då jag hamnade på sjukhuset, igen! Jag fick så förbaskat ont så jag var tvungen att åka in. Det var tur att Marcus skulle hämta mig så han var snäll och skjutsade mig till sjukhuset. Fick ligga där över natten och kom hem igår mitt på dagen. Sov ingenting på sjukhuset så igår så sov jag i 5 timmar på dagen när jag kom hem, några timmar på kvällen och sen inatt så har jag sovit i nästan 12 timmar. Så jag hade nog rätt mycket sömn att ta igen!
Men förutom sjukhusbesöket hade jag en trevlig kväll! :)
Nu ska jag fixa frukost och lägga mig framför tv:n. Ska bara ta det lugnt idag hade jag tänkt, magen mår inte riktigt bra än så, dessutom är jag fortfarande fruktansvärt trött.

Hoppas ni har det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu