Söndag

Idag ska jag åka ner till stan och träffa finaste Emma <3. Det ska bli så underbart roligt att ses igen! Sist jag träffade Emma, Michaela och Emmelie låg jag på sjukhuset (det var i början av sommaren). Jag är så glad nu att tjejerna kommer tillbaka till Ö-vik en efter en! Jag och Emma ska träffas för en fika klockan ett så jag ska strax börja bege mig söderut!
Ikväll blir det film med Tea! Vi ska se A walk to remember, underbar film och underbart sällskap! :)<3 Detta betyder att jag kommer få en superbra dag och kväll!

Ha det bra! /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Underbart att träffa dig fina du! <3 Längtar redan tills vi ses nästa gång! Wiiie!

2010-08-22 @ 17:29:43
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu