Tisdag, magont + Modomatch

Igår var det en händelserik dag! Först åkte jag till stan för ett möte + så hämtade jag ut lite mediciner på apoteket och så.
På kvällen passade jag först Tove när Anna hade ett möte så det blev lek och mys med lillgumman! Efter det blev det grillning med flärkebor och på vägen hem stannade jag hos farmor och farfar och pratade en stund. Det var en bra dag!
Idag vaknade jag dock med magont. Det var längesen jag hade såhär ont faktiskt! Jag hoppas bara att det går över med de mediciner jag har! Jag ska lägga mig och se en film och bara ta det lugnt hade jag tänkt. Jag är så förbaskat less på detta nu!
Måste bara skriva lite om Modo-matchen. Jag tyckte att Modo och Luleå spelade ungefär lika dåligt. Luleå hade dock TUREN att få in ett mål. Modos nye målvakt Tarkki gjorde dock ett strålande jobb. Han känns verkligen lovande måste jag säga. Det var roligt att se Modo på is igen, även om det var ungefär fem spelare från tidigare säsong. Jag tror nog ändå att det är bra för Modo med lite nya spelare.
Nej nu blir det sängläge för min del!

Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu