Utgång

Idag har jag varit och myst med Tove, sen så hjälpte Anna mig att fixa mitt hår och sminka mig inför ikväll! :)<3
Sitter nu hos finaste Emma! <3 Vi ska snart ut och äta och ikväll blir det utgång! Det ska bli så himla roligt. Jag ska dock vara nykter p.g.a. medicinerna men jag har nog säkerligen roligt ändå. Med rätt sällskap kan man väl aldrig ha tråkigt, eller hur?
Vi hade tänkt att bjuda in lite folk som precis har flyttat in här! Så hoppas man kanske träffar några man ska plugga med sen! Skulle ju vara skönt att veta av någon innan jag ska börja i alla fall!
Jag hoppas att ni får en bra kväll!
Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu