Vilken dag

Har haft en superbra och händelserik dag idag. Det började med att Anna hämtade mamma och mig klockan 08.30 imorse och vi började den 20 mil "långa" resan till Sundsvall. Jag ska tillägga att jag sovit alldeles för lite inatt p.g.a. magont så jag var supertrött. Nåväl, när vi kom fram började vi med att dricka kaffe och ladda inför shoppingturen. Jag gjorde massor av fynd. Fick med mig allt jag skulle ha utom en hylla och p.g.a. jag köpte en billig bokhylla istället för två dyra så sparade jag in 1000 kronor. Så jag har handlat massa fler grejer än det var tänkt med betalat mindre än jag räknat med. Det är rätt bra jobbat, eller hur?

Efter Ikea gick vi och åt på Birsta och sen gick vi lite i affärerna där, vi avslutade med Biltema innan vi åkte hem.
På vägen hem lekte vi lite olika lekar i bilen. 20 frågor som går ut på att en ska tänka på en person och sen ska de andra med 20 frågor som man bara kan svara "ja" eller "nej" på försöka lista ut vem personen är. Sen lekte vi lite andra ordlekar också. Till saken hör att jag och mamma var så fruktansvärt trötta så vi satt och tokskrattade till saker som egentligen inte alls var roligt och vi alla var som tre stycken femåringar som bara satt och fnittrade till allt hela vägen hem, haha! En riktigt rolig dag har det varit!
Nu längtar jag ännu mer tills jag får flytta in alla saker i lägenheten!
Imorgon är jag också ledig och ska eventuellt ner till stan för en fika med Emmelie :)
Nu ska jag sova!

Kram kram /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken underbar dag ni verkar ha haft Sara, lekar i bilen är väl typ det roligaste som finns. Haha! ;) Åh, vad roligt, kan inte säga det nog att det ska bli så kul när du flyttar till stan. Kommer bli underbart! haha ingen fara att orden blir ihopskriven, jag lyckas trots det förstå allt ;) haha!

Kommer gå supersnabbt tills vi ses igen, vad underbart att du kanske ska träffa Emmelie imorgon. Liiite avis att ni ska få ses! <3 Kramar vännen

2010-08-07 @ 23:21:38
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu