äta äta äta mat

hej på er jag undrar vad jag ska skriva här idag det blir nog något kanske ännu mer osammanhängande än förra gången ni läste här jag funderar på att säga till mig själv att fan ta och rycka upp mig och sluta tänka så förbannat mycket och kanske skita i de otroligt dumma tankarna som bara är emot mig och vill att jag ska misslyckas jag har inte ätit någon mat idag det känns ju lite smådumt då jag vet att jag måste äta mat för annars blir mamma orolig så nu har jag lagat ugnspannkaka som jag snart ska äta med hallonsylt för jag tycker att hallon är mycket godare än jorgubb sådeså ikväll borde jag plugga, plugga, plugga Sara och gör det nu för annars kanske det är för sent då får du inget jullov men det kanske inte gör mig något för då har jag faktiskt något som distraherar mig över jul och vad distraherar inte bättre än de FANtastiska venerna och artärerna?
nu ska jag äta min mjöl och mjölkfria pannkaka så blir mamma glad sådeså.
Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker om dig sååå mycket! Ville bara säga det!

2010-12-15 @ 20:21:17
URL: http://gronlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Och jag är så glad att jag har dig! <3 Tusen tack vännen!

2010-12-15 @ 21:23:10
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu