blablaablaablaablalala

Allt är kaos jag har ingen ro i kroppen och jag vill bara gå i ide och inte vakna förän typ februari blir bra det bra då säger vi så jag har hört att det är bra att gå till skolan då man har föreläsningar det är bra för att man ska fatta det man ska lära sig tillexempel kanske vad alla delar av hjärtat heter på latin eller kanske något om artärer och vener vad vet jag? jag vet ingenting för jag var inte där det var ju korkat gjort men vad hjälps det när det känns som att jag har trehundratusen saker som är viktigare just nu än just vener och artärer och jag bryr mig ärligt talat inte om vad de olika jävla delarna i hjärtat heter för det finns inte plats för det i min hjärna för där åker bara en massa tankar runt hela tiden tankar som inte verkar vilja att jag ska gå i skolan och bli sjuksköterska eller som tycker att jag inte borde stiga upp ur sängen före tre och "glömma" att äta mer än ett mål mat om dagen men ett mål mat om dagen håller doktorn borta från magen sa en klok man till mig en gång nu ska jag se på julkalendern och imorgon ska jag vara på plats hel och ren klockan elva eller hur var det? godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu