Hej alla fina

Förlåt för dålig update "igen". Jag har dock inte hunnit med.
Jag har haft en supermysig helg i skogen.
I fredags var det glöggmys med några från byn. Det var jättemysigt.

Igår bakade jag och mamma lussekatter, dom blev otroligt mumsiga. Avnjöt en till hockeyn, tyvärr förlorade Modo mot Färjestad men dom pyst ut genom öronen på mig. Men det ska bara in, jag måste tänka positivt och tro att det ska gå bra, för det måste det!

Idag har jag fått leka och gosa en massa med underbara lilla Tovis. Gud vad jag älskar denna unge, hon gör mig så glad och levande! <3

Nu har jag kommit tillbaka till stan och har precis tagit mig igenom ett medelpass på Friskis, tur vi har dom bästa ledarna som gör en träningspepp och glad! :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det julkalendern och efter det plugg!




Lussebak!


Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu