Hej på er

Det har verkligen blivit dåligt på uppdateringsfronten men det beror på att jag inte gör annat än plugga. Anatomin ska in, även om jag inte förstår hur. Idag skippar jag dock föreläsningarna då jag inte känner mig pigg, ont i halsen, snorig och är allmännt slö.
Det blir hetsplugg här i lägenheten istället innan mamma hämtar mig och jag ska åka hem till skogen! I helgen ska det pluggas, gosas med katterna och imorgon ska jag och mamma julbaka, så mysigt! Ikväll är det glöggafton för hela byn, så då får jag ju träffa Tea med! :)<3

Jag tror jag pluggar bättre hemma än här i stan, så det passar bra med en plugghelg hemma nu innan duggan. Nästa vecka ska jag och Maria flytta till bibblan, det blir verkligen att bara försöka pränta in allt, men vi pluggar bra tillsammans. Det är som lättare att få diskutera med någon!
Nej nu ska jag packa det sista och sedan börja plugga!


Hittade denna bild på mig och Michaela från förra vintern, vi måste verkligen göra en favorit i repris vännen! :)<3


Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu