Kristina Lugn 1972-2003

Jag hoppas ni har haft en supermysig julafton, det har jag! Vi har varit hos farmor och farfar och ätit lunch och delat ut julklappar, sen så åkte vi hem och delade ut julklappar, såg på Kalle, åt mat och nu har vi spelat kort.
Strax bär det iväg till farmor och farfar igen för fika och sen blir det midnattsmässa i Tresjö-kyrka! Kommer nog hem vid 01.00 ungefär och ska upp klockan 06.00 för att åka till kyrkan här i Gideå, så ni kan ju gissa vem som kommer vara supertrött imorgon?! ;)



Måste skriva och berätta om en julklapp jag fått, jag har fått så fantastiska julklappar idag, allihopa! Jag har bl.a. fått denna underbara diktsamling skriven av Kristina Lugn mellan 1972-2003, en inbunden bok på 350 sidor, så underbart! :)
Nu ska jag gå och fortsätta mysa! <3

Ha det bra och ta hand om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu