lunch med bror

Har varit och ättit lunch med bror min. Jag misstänkte att det var på mammas initiativ då hon anser att jag äter för dåligt. När vi satt och åt så blev mina misstankar starkare då Ante sa "men Sara, du måste ju äta mer, du har ju lämnat halva hamburgaren och stripsen". Haha det lät inte som något som skulle komma från min bror utan precis som något mamma skulle säga, men både hon och Ante loooovar att det inte var mammas idé. Haha!

Nu ska böckerna fram, plugga, plugga, plugga och sedan trotsa förkylningen oct träna ikväll, har ju inte varit på Magnus och Anettes pass på flera veckor p.g.a. benet, men nu så trotsar jag allt för att få träna!

Ha det bra!
Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är faktiskt sant!Jag lovar och svär, varken jag eller pappa hade sagt åt honom.

2010-12-22 @ 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu