Medulla oblongata

Kranialnerver hit, organssystem dit. Jag lever i biblioteket och försöker få in allt man ska kunna till på fredag. Just nu är jag så trött men jag vill så gärna få bra resultat på duggan!
På ett sätt gillar jag att plugga, jag älskar att lära mig nya saker, saker som jag faktiskt är intresserad av. Jag blir dock så fruktansvärt frustredad då jag inte förstår. Jag har aldrig varit bra på att lära in "glosor", och i denna kurs är det hemskt mycket ord man ska kunna, det blir bara att nöta och nöta, tillslut måste det ju stanna kvar.

Ser dock fram emot helgen som ska spenderas både i skogen och i stan. På fredag blir det glöggmys i skogen. På lördag ska jag på julbord och efter det blir det bowling med Sara, Emil och Nicklas (skulle på 3D-bio i Umeå men det går inga bra filmer i helgen!) Så då blir det bowling istället, blir nog superbra! :) Ser fram emot att bara ta det lugnt över helgen och bara göra roliga saker! :)

Nu blir det dusch, julkalendern, greys och sen sängen!

Godnatt! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu