nu är det kväller

Det var härligt att träna, jag tog i tills jag såg stjärnor i princip. Jag har nog aldrig kört såhär hårt förut, gav verkligen 200%. Det känns dock nu då mina lungor gör oooont. Min förkylning ville inte att jag skulle börja träna men jag var verkligen tvungen då jag missat två veckor p.g.a. mitt onda ben. Jag hoppas verkligen att det inte blir någon repris av förra årets julhelg då jag låg jättesjuk hela julhelgen. Nu ska jag dricka te och hoppas på att mina leukocyter gör sitt jobb och att jag mår bättre imorgon.
Jag har förresten kommit igång med pluggandet, tillslut!
Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu