ostruktur men ingen särskrivning

nu är jag tillbaka i min lilla lägenhet i stan min min min lägenhet som jag faktiskt bara får hyra under tiden jag studerar så jag funderar på att studera i all evighet för jag trivs så oerhört bra här
ni anser förmodligen att det är oerhört jobbigt att läsa min blogg då jag numera sällan använder mig av punkter stora bokstäver eller kommatecken detta för att jag tillslut fått tillbaka min kreativitet och faktiskt har kunnat skriva något för första gången på flera månader då jag kan skriva såhära utan att tänka på vad jag skriver kommer även poesin fram och det är underbart då jag har haft sådan fruktansvärd skrivkramp att jag inte fått fram ett enda ord på vad som känns som en evighet ni får trösta er med att jag faktiskt inte särskriver och att det dessutom är något positvit med denna ostruktur
godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu