Rea,rea,reaaaa

Jag har gått lös på rean idag. Har köpt massor av grejer, men jag tänkte att julklappspengar är ju till för att spenderas, right?

Jag har köpt:
- Nya träningskläder = byxor, linne, tröja + munkjacka.
- En långärmad tröja.
- En munkjacka.
- Pyjamas.
- Två parfymer + tillhörande body lotion + duschkräm.
- En mössa.
- En whiteboardtavla.

Dessutom har jag skickat efter några filmer! Jag tycker jag får unna mig det såhär i juletid! :)
Ikväll har jag varit och handlat med Michaela, träffat mamma, pluggat och nu ska jag se på "Skönheten och odjuret" som jag fick av mormor och morfar i julklapp! :)

Har dessutom fått träffa underbara Malin idag, träffade henne på stan och vi gick omkring och kikade lite, så fantastiskt att träffa henne igen!

Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu