Saknar! <3

Hej på er!
Idag har jag sovit, ätit, sovit, sett på film, sovit lite till och sett mera film. Det har varit en slappardag. Kom ju hem från kyrkan vid ett inatt så somnade inte förän vid två och sen upp vid sex för att åka till kyrkan igen. Så idag har jag varit TRÖTT, så jag har sovit mest hela dagen. Det har varit en mysig dag, härligt att bara ta det lugnt.
Imorgon bär det iväg till mormor och morfar för att fira jul med dom + moster med familj. Det ska bli så mysigt! Efter det åker jag och bror till staden och jag ska ladda inför den kommande veckan som ska spenderas i biblioteket.




Har kollat igenom bilder från gymnasiet och jag saknar Viktor och Malin så mycket!
Vi måste ses, ses, ses! Vi pratade om allt, skrattade och grät tillsammans. Det låter säkert rätt klyschigt men det var verkligen så!
Nu är Malin i Sundsvall och Viktor i Umeå, så nära men ändå så långt bort!
Miss you! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu