Snövit och de sju dvärgarna

Jag är nu tillbaka i stan efter en mysig dag hos mormor och morfar. <3
När jag kom till stan gick jag till Hemmakväll och köpte Snövit-filmen. Jag och Emma stod för någon vecka sedan och ville så gärna köpa den, man får nämnligen de sju dvärgarna som mjukisdjur med på köpet. Dom är så fantastiskt söta så jag kunde inte låta bli att slå till! :)
Nu har jag kokat risgrynsgröt så jag har för hela veckan och samtidigt har jag sett på Snövit!
Nu ska jag strax sova och ladda batterierna inför morgondagen som ska spenderas i biblioteket med Maria.


Bild från www.cdon.com.

Godnatt! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu