underbart med julkänsla

Idag har jag fått mina efterlängtade julkänslor. Har nu anlänt till skogen och har städat och julpyntat mitt rum. Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och bara känner att julen gärna får komma nu, jag som varit emot jul det här året men nu känns det bara så mysigt!
Jag tackar fina Emma för julpeppen, hon har försökt peppa mig inför julhelgen och jag tror hennes positiva ord satt sina spår, tack underbara du! <3
Nu ska jag och bror se på "Babars jul" Den bästa julfilmen! :)


Jul med min älskade Bruce Springsteen! Är det inte julstämning så säg! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu