Eclipse & Änglavakt

Igår var jag och Tea och kollade på Eclipse. Den var riktigt riktigt bra! :) Dock tycker jag inte att den var lika bra som dom två första men den var ändå väldigt bra!
Idag har vi varit och sett Änglavakt. Det var en mycket speciell film. Först tyckte jag inte alls att den var bra men den blev bättre och den var faktiskt sevärd.
Det har blivit mycket filmtittande de senaste dagarna :)
Nu ska jag jobba hela helgen men på lördag ska jag ooch Tea ner på hamnfesten en sväng i alla fall! :) Då ska vi även träffa Viktor och Malin en sväng, det ska bli så roligt :)
Nu har jag även lämnat intresseanmälningar på flera lägenheter inför hösten, jag känner mig så laddad för att flytta och börja plugga igen!

http://www.svd.se/multimedia/dynamic/00549/Filmaffisch___nglav_549091o.jpg

Hoppas ni har det bra!
Kramar /Sara








Kommentarer
Postat av: Emma

Åh ja, visst var Eclipse riktigt bra men tycker precis som du, dom två första var mycket bättre. Nu väntar vi med spänning på den sista (som sägs bli två utav). Tänkte precis skriva till dig på FB men såg nu att du skrivit till mig på bloggen. Tänkt på dig idag min vän, jag saknar dig så! <3 Det är tomt här också utan er, vill vara med er alla! Men vet du? Snart är vi alla tillsammans igen och ska njuuuta av en fin höst tillsammans. Så låt oss njuta av sommaren! Lite saknad kanske är bra för oss alla? eller? Puss på dig min vän <3 Tycker om dig så mycket!

2010-07-03 @ 00:08:55
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu