Hamnfesten

Jag jobbar och står i! Har jobbat hela helgen + idag, men nu är jag ledig en dag iaf, skönt! :)
I lördags var jag och Tea en sväng på hamnfesten och tro det eller ej, vi vann 2 kg marabouchoklad, herre säger jag bara! Vi delade och fick 10 st 100g chokladkakor var, det är mycket choklad verkligen! Man tror ju aldrig att man ska vinna när man tävlar men nu hade vi tur! Vi åkte en karusell och lyssnade på banden som spelade, sen åkte vi och köpte mat på Max. Vi köpte en sallad som var riktigt äcklig! Så vi åt i princip ingenting utan åkte på Statoil och köpte en korv istället. Vi betalade 85 kronor för tre tacoschips (som föjde med salladen) och en varmkorv med bröd. Det kallar jag en dålig affär ;)
Vi träffade även Tovilovilo på hamnfesten. Gullungen min! <3



<3

Ha det bra /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu