När en stannfågel ger sig av

Det blir dåligt med uppdateringar nu för tiden, men nu tänkte jag att jag skulle uppdatera er lite!
Vi har haft min moster med familj här sen i lördags. Eller dom bor i farmor och farfars stuga. Har träffat dom mycket och jag har badat och busat med småtjejerna :)<3 Igår var vi ute med bastuflotten och bastade och badade och idag har det varit brännbollsmatch och kubbspel (och bad igen såklart).
Jag har även jobbat mycket, nu är det snart bara två veckor kvar av sommarjobbet, det har verkligen gått jättesnabbt.
Jag kan även berätta att jag nu har fått en lägenhet (som de flesta av er redan vet) och jag är så glad. Har dessutom fått lägenheten alldeles ovanför Michaela så det känns hur bra som helst! Den 1:a oktober är lägenheten min, så nästa vecka ska jag, mamma och eventuellt Anna åka på IKEA för att handla en massa saker inför flytten! Lägenheten jag bodde i förut var ju möblerad så jag har ju dåligt med möbler. Jag har som tur var fått fyra stolar av farmor och farfar, ett runt köksbord av Anna och sen har jag hittat en byrå här hemma. Allt detta håller vi på att laga och måla om så jag ska kunna ta det till lägenheten, superbra! :D
Jag känner mig riktigt laddad för att börja plugga igen, det känns så himla roligt!
Det var en liten snabb uppdatering, ska försöka bli duktigare på att skriva här!
Jag lägger in en bild sedan jag och Malin var på Salusand för att jag vill att solen och värmen ska komma tillbaka!


Puss & kram
/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu