En lång uppdatering

Nu var det sjukt länge sedan jag uppdaterade men jag säger som er mina vänner, jag har haft fullt upp :)
Har bla. varit på konsert i Strandparken, Salem sjöng och spelade så jag blev ännu mder kär i honom än innan!
Jag har varit på Salusand och stekt med Malin, det var en superbra dag men jag lyckades dock bränna mig ordentligt. Vi tog fina bilder. "Vi som Smajzar på beach 2010" haha ;)
Erika har fyllt 18 så vi har varit och grattat henne.
Igår hade vi släktträff, det var en trevlig kväll, man har verkligen rätt mycket släkt man inte vet om!
Dessutom har jag jobbat massor, snart har jag jobbat halva tiden och jag längtar så till jag får träffa mina flickor igen!
Nu kommer lite bilder.


Hamnen!


Salem :)


Erika 18 år!

Jordgubbar med grädde! MUMS!


Linda och Per hos Erika!


Salusand!


Salusand!


Vi som smajzar på beach 2010 (lånad av Malikus.blogg.se)


Vi som smajzar på beach 2010 (lånad av Malikus.blogg.se)


Undervattensbild ;)


Glass :)


Glass :)


Släktträff 14/7 - 2010!


Det var lite lite bilder på det som hänt den senaste veckan!
Hoppas ni har det bra i värmen mina vänner, saknar er!
/Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu