Bollebygd

Nu är jag här i Bollebygd och jag har det hur bra som helst! Det har varit riktigt bra väder både igår och idag och varmt är det! :)
Igår var vi på Liseberg, jag har aldrig varit där förut och det var verkligen superskoj! Jag åkte faktiskt mer än vad jag trodde att jag skulle göra eftersom jag är rätt åkrädd ;)
Idag har vi gått i lite affärer, köpt mjukglass och sen har vi varit och kollar in ett par badplatser (Tea badade faktiskt)
Imorgon ska vi nog åka och bada om det är bra väder så då ska jag nog också ta mig ett dopp!
Nu ikväll ska vi grilla och spela lite spel, det ska bli supermysigt!
Jag lägger in ett par bilder, fler kommer när jag kommer hem och kan lägga över bilderna jag har på kameran!




Jag hoppas allt är bra med er!
Många kramar /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu