Äntligen sol!

Äntligen en dag då solen skiner men det är ändå inte så varmt ute, bara 13.5 grader har vi här men det kanske blir varmare längre fram på dagen!
Usch har ni hört om jordskalvet som har varit här uppe? Jag läste det igårkväll och var faktiskt lite nervös när jag skulle sova att det skulle bli något efterskalv (även fast jag läst att dom inte brukar märkas) haha! Men jag var så trött att jag somnade på direkten!
Nu ska jag äta frukost och sedan åka iväg till Anna som ska följa mig på sjukhuset!
Det verkar lovande inför flygresan imorgon i alla fall. Än har jag inte hört något om någon sympatistrejk imorgon! Hoppas, hoppas, hoppas!
Det är så fint här hemma nu när solen skiner, lägger upp några bilder, en är tagen från huset ner mot vägen och den andra är på en fin lönn vi har utanför huset. Två av våra katter såg ut att ha det så mysigt idag så dom fick också vara med på bild.



Det ser dock lite skuggigt ut på den här bilden!


Wilma satt i fönstret och solade!                                   Maja låg under en köksstol i skuggan!


Ha en bra dag, vi hörs! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu