Hemma

Nu är jag hemma! Det blev mycket bröllopstittande igår, 10 timmar mer exakt! Haha, vi skulle egentligen bara se vigseln men det slutate med att vi såg det mesta mellan klockan 14.30-01.00 ;) Men det var verkligen jättefint alltihop!
Det var så oerhört många fina klänningar och själva vigseln var så himla fin! Det blev många tårar i tv-soffan kan jag lova!
Det var tråkigt att åka från Göteborg, men förhoppningsvis ses vi snart igen! Det har verkligen varit en jättebra helg!
Resan hem gick bra, den sista landningen i Umeå var dock lite brutal. Det blåste och planet studsade två gånger innan det var helt nere på marken, men det gick rätt bra ändå! :)
Nu ikväll har jag varit och gosat med Tove, fick massor av pussar av lillhjärtat! Jag har saknat henne så! <3
Nu sitter jag och kollar på Segemyhr med Ante och Anna, det är sjukt bra alltså!
Här kommer lite fler bilder!



Jag och Tea var riktiga turister ;)                                  På Liseberg!



På Liseberg! :)                                                   Vi spelade ett charadspel! :)



Charader! :)                                                          Charader! :)




Tea äter glass! :)                                       Liseberg! :)


Vi hörs! /Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Meeen eller hur! Det var så vackert bröllopet! :) Vad underbart du ser ut att ha haft det min vän. <3 Och ni var på liseberg, jag är liiiite avis! haha

2010-06-20 @ 22:56:03
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu