Jag är bara lite lost

Igår blev det inget bloggande! Jag och bror åkte till farmor och lånade en cykel jag ska ha nu när jag ska börja cykla till jobbet. Anna och Tove kom också dit och jag hjälpte Anna att städa bilen. Jag fick även gosa massor med lillhjärtat! <3
På kvällen hade jag dansträning.
Idag har jag jobbat 7-13. Min första dag på sommarjobbet. Det gick bra men jag känner verkligen att jag nästan inte har någon ork och det gör mig så fruktansvärt frustrerad!
Jag har även varit på sjukhuset idag. Nu finns det nya teorier så nu kommer det bli fler besök och ytterligare undersökningar. Jag vill bara få veta vad felet är snart så jag kan börja leva!
När jag kom hem såg jag på flera grey´s-avsnitt och sov dessutom en del framför tv:n.
Nu ska jag snart lägga mig. Jobbar 8-16 imorgon och då jag dessutom ska cykla till jobbet så ska jag upp tidigt.
Det blev inte ett så roligt inlägg, ska försöka skriva ett roligare imorgonkväll!
Ha det bra! /Sara
Kommentarer
Postat av: Ragnaraurora

Good web with cool info. Thanks.

2011-11-15 @ 13:39:00
URL: http://ragnaraurora.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu