Long time no see

Oj så länge sen det var jag bloggade. Mycket har hänt! Jag har bla. varit in på sjukhuset flera gånger och även legat inne i 4 dagar. 
Några av vännerna har åkt hem för sommaren och jag saknar dom redan! <3
Jag börjar snart jobba men innan det ska jag till Göteborg, åker nu på torsdag och kommer hem på söndag. Det ska bli roligt med en liten semesterresa innan jag börjar jobba! Tove växer så det knakar, jag tycker hon är längre för varje gång jag ser henne. I lördags var jag och mamma barnvakt till henne och det var hur mysigt som helst.
Nu håller jag på att packa inför resan och jag är verkligen sjukt dålig på att packa, jag tar med mig alldeles för mycket saker som jag egentligen vet att jag aldrig kommer hinna använda.
Jag tänkte lägga upp lite sommarbilder iaf för så bloggen blir lite roligare! ;)


Jag och Tea åt årets första jordgubbar!


Vi har varit och bastat, badat, grillat och även varit ute med båten för första gången i år!

Fler sommarbilder ska det bli nu när jag faktiskt kan lägga in bilderna på datorn!

Ha det bra /Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu