Lördag

Vi har det bara bra här i Göteborg! Igår var det så soligt och fint så den största delen av dagen spenderades i solen.
Idag regnar det så det blir nog en lugn dag idag. Jag och Tea ska gå på "byn" som dom kallar det och shoppa lite, sen ska vi se på bröllopet på tv:n såklart! ;) Igårkväll spelade vi charader och det var så himla roligt! Jag har bilderna på kameran så jag visar dom när jag kommer hem! :)
Här kommer lite andra bilder!


Solande på altanen! :)


Vi åt mjukglass från den nyöppnade glassbaren, supergott!


Vi var vid en sjö med jätteklart vatten! Tea badade faktiskt! :)

Ha det bra! /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu