Midsommar

Igår var vi hos farmor och farfar och firade midsommar + att vi firade att farmor och farfar varit gifta i 45 år! :)
Det blev sill-lunch på bastuflotten, grillning, traktorvagnsåkning och en massa lekar och tävlingar.
Det blev en rätt tidig kväll då det var många små barn med i firandet så när vi skulle åka hem så åkte jag till Flärke och träffade några kompisar som festade där. Vi spelade brännboll, lyssnade på musik och bara satt och pratade, det var riktigt roligt! :)
Nu ska vi snart åka upp igen för att avsluta femkampen genom att spela kubb!
Lägger in några bilder! :)


Mamma på flotten.              Pappa och Melker på flotten.


Jag och midsommarstången.


Farfar och farmor som firar 45 år som gifta! :)



Årets midsommarbild ;) Jag, Anna och Ante!


Jag med en sopsäck på mig då en av tävlingarna
gick ut på att jag skulle fånga vattenballonger med en hink! ;)

Hoppas ni hade en bra midsommar!
Vi hörs/ Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu