Personlig almanacka

Idag cyklade jag till jobbet, det var riktigt härligt faktiskt. Känns bra att få lite motion varje dag då jag jobbar. Det blir ju ändå 1.3 mil varje dag! :)
Det har gått bra att jobba idag. Jag och Anna (en som jag jobbade med) satt ute i solen och åt lunch. Det var skönt att få lite sol idag i alla fall!
Idag har jag fått hem min personliga almanacka som jag beställt. Jag som verkligen är beroende av min almanacka tycker att det är jätteroligt att få designa min egen! :)
Imorgon åker vi till farmor och farfar för att fira midsommar! Det är tradition och det är folk i alla åldrar som brukar vara där. Roligt ska det bli! Vi börjar klockan 11 med sill-lunch på bastuflotten, sen blir det tävlingar, grillning och traktorvagnsåkning på eftermiddagen och kvällen! :)
Här kommer några bilder på almanackan!


Framsidan (lila såklart) ;)                                


Man kunde välja att ha målarbok i slutet, så det var jag ju bara tvungen att välja! Haha xD


Ha det bra och hoppas ni får en supermysig midsommar! /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

Jaa, visst är det underbara nyheter! Så glad så glad! Hoppas att även du får en underbar midsommar snuttan <3

2010-06-24 @ 19:46:26
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu