Sega Sara

Idag har jag varit seg. Hade väldigt ont igårkväll så jag tog dom starka medicinerna jag fått men det gick inte över helt. Klockan blev över 12 innan jag somnade och väckaren ringde klockan 6. Men det känns som att jag varit vaken nästan hela natten, har vaknat hur många gånger som helst. Jobbade mellan 7-12 och sedan åkte jag till stan för ett möte och för att hämta ut mer medicin.
Det var tur att jag fick träffa Tovis så jag fick gosa lite så jag fick lite kraft.
Jag har även fått ett bord och två stolar av Anna idag som jag ska ha när jag flyttar, bordet och stolarna behöver bara målas om så jag ska måla dom vita.

Jag saknar vännerna som är utspridda över hela landet och världen. Vill att ni ska komma tillbaka till Övik nu! <3


En bild jag tog när jag var påväg hem från stan för någon vecka sen!


Ha de bra /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu