Shoppingdag

Idag har jag varit i stan hela dagen! Har gått på stan med Amanda, det var så himla länge sen vi sågs så det var så skoj att ses igen! Vi åt lunch, gick omkring och shoppade lite och sen köpte vi jordgubbar och åt dom med mjölk, mums! :)
Jag och Amanda har förresten lite planer inför hösten. Vi funderar på att tågluffa i tre veckor! Det skulle vara så roligt att åka iväg innan jag börjar plugga i november. Jag hoppas verkligen det blir av! :)
På kvällen blev det fika tillsammans med Amanda, Emilia, Ida och Denise, det var riktigt mysigt! Det är synd att man ses så sällan nu för tiden, det var jätteskoj att se er allihopa! <3
Jag shoppade en hel del faktiskt, det var mycket som var på rea!
Jag köpte midsommarkläder, det var ett linne, en kofta och en blå kjol. Sen köpte jag ett par shorts, en klänning, ett halsband, en BH, en bok och 4:e säsongen av Grey´s :)
Haha boken verkar rolig, den heter "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Amanda tipsade mig. Den handlar om en 100 åring som rymmer från ålderdomshemmet. Den ska tydligen vara riktigt rolig! :)
Här kommer lite bilder på dagens köp!


Shorts från Gina Tricot!



Midsommarkläderna!                                            Klänning från Cubus!
Linne och kjol från Åhlens.
Jag köpte även en vit kofta som jag ska ha på.


Fjärde säsongen av Grey´s                              Halsband på rea från Cubus. Endast 15 kr.
och boken från Akademibokhandeln.


Nu ska jag se på lite Grey's! Ha det bra /Sara
Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad mycket fint du köpt idag! Gumman, du ska veta att jag saknar dig med! SÅ mycket <3

2010-06-22 @ 01:44:47
URL: http://gronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu