Söndag

Idag har vi varit till mormor och morfar. Vi har även varit till min moster, så jag har fått träffa småkusinerna!
Efter det åkte vi till stan och åt och sedan åkte vi på Hemmakväll och hyrde film. Jag skulle egentligen köpte 5 säsongen av Grey's men någon hade hunnit före! Nu har jag skickat efter den på cdon istället så jag har den förhoppningsvis i början av veckan. Jag skickade också efter en till dvd-box så nu har jag lite att titta på.
Nu sitter vi och ser på en av filmerna vi hyrde, "Farsan" den är riktigt rolig!
Imorgon jobbar jag 7-12 så det blir en tidig kväll ikväll!
Ha de bra /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu