Undrar du?

Idag ställde jag väckaren, det var länge sedan jag gjorde det faktiskt men jag var tvungen att ringa till sjukhuset och dom har bara telefontid på förmiddagen. Så nu sitter jag här och väntar på att dom ska ringa upp!
Idag på eftermiddagen ska jag ner på jobbet för introduktion och brandinformation, efter det åker jag till stan för att slåss med ö-viks bikiniutbud. Jag kommer dock mest troligt bara bli på dåligt humör, ingen bikini lär jag hitta heller. Men det är ju värt ett försök ;)
Ikväll ska jag först äta middag med bror (jag antar att det blir hamburgare :P) och sen ska jag iväg på dansträning. Jag ska även få tillbaka min dator idag som bror har varit så snäll att fixa åt mig. Den har gått så himla segt på sista tiden så han skulle göra om hela datorn!
Nu ringde precis en sköterska från sjukhuset och nu har dom kanske hittat något mer, så nu ska jag tillbaka på fler besök. Först ska jag dit imorgon och sen nästa vecka. Jag börjar verkligen bli stammis på det där stället!
Haha! Hittade en bebisbild på mig, nyfödd! ;)



/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu