Välkommen hem igen

Har nu fått hem min dator igen och den fungerar bättre än den någonsin gjort! Tusen tack till min bror för att han fixade den!
Idag har jag shoppat lite på stan, det blev lite grejer inför resan, shampo, balsam osv. Sen köpte jag även ett linne, ett par skor (som endast kostade 50 kr), en bikini (jag hittade faktiskt en på första affären otroligt nog) och en väska! Lägger in lite bilder på allt! :)
Nu sitter jag mest och är nervös för att flygstrejken ska påverka min resa, hoppas verkligen att flygen avgår som dom ska på torsdag!
Här kommer bilderna.


Ett likadant linne som jag redan        En lila bikini, såklart!               
har men i en annan färg! :)



Skorna jag hittade på Indiska för 50 kr.


Väskan är också köpt på Indiska
och den har jag tittat på flera gånger.
Nu slog jag till!


Vi hörs /Sara
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu