Allt som skett har lett mej hit

Vaknade tidigt imorse av att jag hade ont i magen, men så tog jag en Ipren och lyckades somna om efter ett tag.
Anna ringde och frågade om jag ville följa med på skoterutflykt och det ville jag ju såklart. Riktigt härligt var det då det är så himla bra väder.
Nu ska jag se lite Grey's och sen ska jag skjutsa mamma och pappa till stan. Dom ska på middag hos en arbetskompis till pappa och sen ska dom på Buddy Holly ikväll. Sedan åker jag till Anna, Marcus och Tove för myskväll med film, melodifestivalen och såklart hockeyn.
Ha det bra!

/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu