Där går en pojke som blev indian

Ahhhhhhh! Har varit ensam hela morgonen och min morgon startade ytterst... Intressant kanske man kan säga, går nog dock inte in på några detaljer just nu. Haha! Men nu har paniken/irritationen lagt sig och jag sitter och äter rostat bröd och dricker oboy, mums!
Snorbacillerna (några av dom i alla fall) verkar ha fattat att dom inte hör hemma i min näsa så förkylningen har lättat en aning. Tur det så jag kan åka på praktiken idag, jobbar 15-21.30 så det är ett tag kvar tills jag ska åka.
Sitter och lyssnar på "det gåtfulla folket". Min brors flickvän Anna sjöng den på min kusin Melkers dop förra helgen, så himla fin låt!
Lägger in en bild på våran datanörd Selma!
Ha en bra dag mina vänner!



/Sara

Kommentarer
Postat av: Michaela

haha va sweet:D:D

2010-03-03 @ 10:14:19
URL: http://theslom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu